Lasy Państwowe stawiają na promocję ekologicznej żywności. Uruchamiają franczyzowy koncept sklepów pod szyldem "Dobre z Lasu".
Projekt franczyzowy ma mieć charakter ogólnopolski. Aktualnie zdrowe produkty można nabyć w stacjonarnym sklepie w Warszawie, który działa od grudnia 2017 r., składa się z blisko 400 produktów pochodzenia leśnego, zarówno roślinnych, np. świeżych i suszonych owoców, ziół i herbat, soków i syropów, miodów oraz grzybów, jak i zwierzęcych – mięsa z dzika, jelenia czy sarny oraz wędlin.
Lasy Państwowe starać się będą o uruchomienie sklepów "Dobre z Lasu" na zasadach franczyzy.
Marka „Dobre z lasu” promująca projekt rozwojowy Lasów Państwowych „Zdrowa żywność z polskich lasów” umożliwia polskim konsumentom dostęp do w pełni ekologicznej, naturalnej żywności po konkurencyjnych cenach.