Zobacz, dlaczego warto zainwestować w profesjonalne pozycjonowanie stron w 2021 roku

Afterweb zew pozycjonowanie stron 47

Redakcja

28 października, 2022

Nadchodzący wielkimi krokami rok 2021 będzie z pewnością stał pod znakiem wielu zmian w algorytmach wyszukiwarki. Google bez wątpienia po raz kolejny zmusi fachowców SEO i marketerów online do zrewidowania swoich metod walki o pozycję w wyszukiwarce. W niniejszym krótkim artykule postaramy się przy współpracy ekspertów z branży opowiedzieć o najważniejszych aspektach promocji w świecie online.

Zacznij wyznawać zasadę Mobile First i jeszcze skuteczniej zoptymalizuj stronę

Dane opublikowane przez giganta z Moutain View mówią o rosnącej nieustannie tendencji do korzystania z wyszukiwarki za pośrednictwem urządzeń przenośnych. W nowym roku użytkownicy smartfonów i tabletów będą stanowić aż ponad połowę wszystkich osób przeszukujących sieć z pomocą Google. Ta sytuacja wymaga jeszcze bardziej efektywnego dopasowania stron do wymogów popularnych komórek.

Przede wszystkim będziemy musieli jeszcze bardziej skrócić czas  ładowania się witryny, gdyż jest to czynnik bezpośrednio wpływający na ranking danego serwisu. Możemy to zrobić odchudzając grafiki, skracając arkusz CSS oraz wyrzucając z szablonu skrypty wykonujące się przed loadingiem WWW. Obok zadbania o szybkość projektu będziemy zmuszeni zatroszczyć się o funkcjonalność i intuicyjność web designu na ekranach o mniejszych rozdzielczościach. Warto w tym względzie zgłębić hasło responsywności w świecie online. Od pozytywnego user experience będzie w nadchodzących miesiącach zależało nasze być albo nie być w wyszukiwarce.

Postaw wszystko na jakościową i angażującą treść

Profesjonalne pozycjonowanie stron kładzie duży nacisk na budowanie jak największej bazy odbiorców. Najskuteczniej ściągniemy ich na stronę regularnie publikując ciekawe i odpowiadające na najczęstsze problemy treści. Popularny content wciąż jest, jak się utarło, królem sieci. To od niego zależy jak daleko zajdziemy w rankingu stron wyszukiwarki.

Warto jednak pamiętać, że aktualizacje takie jak EAT czy BERT na zawsze zmieniły zestaw dopuszczalnych w kreowaniu zawartości ruchów. Odtąd nasze materiały tekstowe nie mogą mieć niczego wspólnego z fake newsami, a i clickbaity źle odbiją się na naszej ogólnej diagnozie. Liczy się bowiem ocena serwisu pod względem ekspertyzy, autorytetu oraz wiarygodności. Bezpowrotnie minęły także czasy, kiedy na szkielecie ze słabego merytorycznie tekstu można było sztucznie pozawieszać multum słów kluczowych – dziś przy rozpoznawaniu przez wyszukiwarkę składni naturalnego języka możemy spisać tego rodzaju metody na straty.

Dobrze wiemy, że regularne publikowanie interesujących treści w różnych zakątkach sieci najczęściej przerasta zajętych rozwijaniem swoich biznesów przedsiębiorców. Z tego właśnie powodu najlepiej jest zdać się na pomoc fachowej agencji pozycjonującej. To właśnie w jej szeregach znajdziemy całe teamy specjalizujących się w przyciąganiu uwagi copywriterów. W najlepszy możliwy sposób wykorzystają oni Twoje atuty, by z pomocą atrakcyjnych tekstów ściągnąć na stronę właściwych odbiorców, którzy ostatecznie będą zmieniać się w klientów firmy.

 

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Artykuł Partnera

Poprzedni artykuł

Następny artykuł

-1 o

katowice

Jakość powietrza jest średnia.

PM10: 47.1µg/m3 PM2.5: 39.3µg/m3