Poczta Polska to nie tylko dostarczanie listów, paczek oraz prowadzenie lokali usługowo-handlowych. To też wyspecjalizowana ochrona, z której korzysta m.in. PKP Intercity.
Centrum Poczta Polska Ochrona (CPPO), wyspecjalizowana komórka Poczty Polskiej wygrała przetarg na „Świadczenie usługi ochrony fizycznej wskazanych stacji postojowych i nieruchomości „PKP Intercity" S.A." - informuje Poczta Polska.
Rozpoczęcie współpracy nastąpiło 1 lutego 2022 roku w części działań, które obejmował przetarg. Umowa na pełną obsługę klienta będzie obowiązywała przez 12 miesięcy .
- Przetarg składał się z czterech części i nasza oferta została wybrana we wszystkich czterech postępowaniach. Naszym zadaniem będzie ochrona terenu i składów na 32 stacjach postojowych PKP Intercity – mówi Robert Dołęga Dyrektor CPPO.
- Dla Centrum Poczta Polska Ochrona ostatnie przetargi stanowią bardzo ważny element realizacji przyjętej strategii. Wejście w ten segment rynku i pozyskanie takiej firmy jak PKP Intercity, pokazuje naszym konkurentom, że możemy stać się w najbliższej przyszłości znaczącą firmą na rynku ochrony – powiedział Wiesław Włodek, wiceprezes Poczty Polskiej.
Centrum Poczta Polska Ochrona zgodnie z przyjęta strategią działania, koncentruje się na rozwijaniu oferty w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. Usługi, jakie oferuje Centrum Poczta Polska Ochrona, skierowane są zarówno do dużych, jak i mniejszych podmiotów gospodarczych, wymagających specjalistycznych uprawnień i wyspecjalizowanej kadry. CPPO prowadzi również rekrutację dla nowych pracowników.
Własne/ materiał prasowy