Organizatorzy 78. edycji Tour de Pologne nawiązali partnerską współpracę z firmą Cofidis. Marka jest doskonałym przykładem zaangażowania w promocję sportu.
Francuska firma, lider rynku w branży finansowej — założona w 1982 roku — jest obecna w 9 krajach, mając 30 milionów klientów w Europie. Na polskim rynku zadebiutowała przed pięcioma laty, i systematycznie umacnia swoją pozycję w obszarze finansów na rynku konsumenckim. konsumpcyjnych. Cofidis S.A. oferuje kredyty gotówkowe, finansowanie zakupu samochodów i umów leasingowych.
Cofidis od przeszło dwóch dekad wspiera kolarstwo — w tym kilka najważniejszych zawodów World Tour, z naciskiem na motywujący walor wyścigów rowerowych oraz rozwój pracy zespołowej. Włączenie się oficjalnie w Tour de Pologne to kolejny etap realizacji strategii zaangażowania marki w promocję kolarstwa.
Cofidis będzie nie tylko komercyjnym partnerem Tour de Pologne, lecz również zgłosił swój zespół kierowany przez Cedrica Vasseur.
Zespół jest przygotowany na walkę we wszystkich etapach Tour de Pologne, mając w teamie specjalistów od sprintu — Fabio Sabatiniego i Attilio Viviani oraz Jelle Wallaysa, szykującego się na pofałdowane odcinki. A przecież w zespole są także Tom Bohli oraz myślący o wysokich miejscach w generalce Ruben Fernandez.
Informacja prasowa.