Poniedziałkowy poranek był naprawdę trudnym początkiem tygodnia dla pracowników Lidla. W całej Polsce dzieci i dorośli rzucili się na lody Ekipy.
Ekipa to grupa youtuberów, którym przewodniczy Karol "Friz" Wiśniewski. Mogą pochwalić się milionowymi zasięgami w social mediach. Podbijają polski rynek showbiznesu w zatrważającym tempie. Aktualnie pracują nad wydaniem płyty. Jeden z ich przebojów zagościł już nawet w polskich radiach komercyjnych, a w niecałe dwa miesiące został wyświetlony aż 46 milionów razy!
Każdy ich kolejny projekt to gwarantowany sukces. Pod koniec marca Ekipa Friza we współpracy z Koralem wypuściło na rynek swoje lody w dwóch smakach: truskawkowym i cyntrynowym. Jak poinformował producent lodów, początkowa sprzedaż tego towaru była rekordowa. Dlatego postanowiono przejść na masową produkcję "przysmaku" od Ekipy.
W poniedziałek 26 kwietnia lody Ekipy pojawiły się w Lidlu. W niektórych sklepach z tej sieci doszło do prawdziwego armagedonu. Dzieci oraz młodzi rodzice już od godziny szóstej szturmowali sklepy. Wszystko po to, aby kupić chociażby jeden produkt z logiem youtuberów.
W sieci pojawiły się już pierwsze nagrania, które ukazują walkę o lody ekipy przy sklepowych lodówkach.