
Awaria systemu ŚKUP. Nie działają kasowniki, automaty biletowe i aplikacja mobilna. ZTM apeluje pasażerów o korzystanie z zewnętrznych aplikacji mobilnych.
W środę 8 lutego o poranku doszło do awarii systemu Śląskiej Karty Usług Publicznych. W pojazdach nie działają kasowniki, automaty biletowe, Portal ŚKUP, System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i aplikacja Mobilny ŚKUP.
-Zachęcamy do korzystania z zewnętrznych aplikacji mobilnych: SkyCash, mPay, Mobilet, zbiletem.pl i jakdojade oraz do zaopatrywania się w bilety papierowe. Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad ich zminimalizowaniem i nad rozwiązaniem problemu. - informuje w komunikacje ZTM
Awaria systemu oznacza, że pasażerowie nie będą mogli kupić biletu przez aplikację mobilną ani okazać biletu długoterminowego podczas ewentualnej kontroli. Mogą za to skorzystać z zewnętrznych aplikacji mobilnych lub biletów papierowych.
Niestety nie wiadomo jak długo potrwa awaria.