
Kolejne zmiany w sprzedaży internetowej opału w oficjalnym sklepie Polskiej Grupy Górniczej. Od 15 listopada do odwołania spółka nie sprzedaje węgla luzem.
To kolejna duża zmiana w działaniu sklepu e-PGG. Wcześniej największa spółka górnicza w Europie dodała do swojego asortymentu miał, a od wprowadzenia sprzedaży internetowej kilkukrotnie podniosła ceny za węgiel luzem i pakowany.
We wtorek 15 listopada PGG poinformowało o zawieszeniu sprzedaży węgla luzem do odwołania. W sklepie dostępny będzie tylko opał pakowany oraz miał. Zmieniają się też zasady sprzedaży. Dotychczas sesje zakupowe przewidziane były tylko o godzinie 16:00. Natomiast jeżeli po pierwszej sesji towar nadal będzie dostępny, to kolejna sesja ruszy tego samego dnia o godzinie 18:00. Sesje odbywać się będą codzienne, ale jak wspomnieliśmy, klienci mogą zakupić tylko węgiel konfekcjonowany (czyli pakowany) i miał.
Od początku uruchomienia internetowego sklepu, PGG sprzedało 1,4 mln ton węgla dla ponad 450 tysięcy klientów. Obecnie zakupiony surowiec można odbierać m.in. w autoryzowanych sieciach kwalifikowanych dostawców węgla.