
Od 6 marca możemy kupić więcej węgla w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej. - Jest to odpowiedź spółki na sygnały ze strony kupujących i rosnące zainteresowanie zakupami w sklepie internetowym - informuje PGG.
Od początku kryzysu z dostępnością węgla na opał w Polsce, PGG zaczęło wprowadzać limity w swoim sklepie internetowym. Zszedł do 3 ton na rok. Od 6 marca obowiązują nowe zasady w e-sklepie PGG. Limit został powiększony do pięciu ton na klienta rocznie dla wszystkich sortymentów w e-sklepie, włącznie z węglem workowanym.
- E-sklep PGG S.A. podlega ciągłej modernizacji, wyposażany jest w nowe funkcjonalności, aby ułatwić zakupy wszystkim klientom PGG S.A. Przypominamy, że logowanie odbywa się obecnie przy wykorzystaniu tzw. Węzła Krajowego i elektronicznych narzędzi identyfikacji, jak Profil Zaufany lub przez bankowość internetową. Dzięki temu niemożliwe jest zakładanie kont na fikcyjne osoby lub podszywanie się pod innych klientów, a procedura zmiany danych klienta przebiega dużo prościej niż dotąd. Wkrótce w e-sklepie wyświetlanych będzie także więcej danych o składach KDW (m.in. o cenach usług i godzinach otwarcia), które na bieżąco podlegać będą aktualizacji - informuje PGG.
Dlaczego spółka podwyższyła limit? Główny powód jest prosty - kończy się sezon grzewczy. Ponadto zima nie była surowa (m.in. styczeń 2023 był jednym z najcieplejszych w historii). Dlatego zapotrzebowanie na "czarne złoto" nie było wysokie, jak wcześniej zakładano.
W marcu powoli dobiega końca również realizacja ogólnopolskiego programu dystrybucji węgla opałowego dla mieszkańców za pośrednictwem gmin. Program oznaczał dla PGG zaangażowanie w dystrybucję 1,3 mln t węgla do niemal 900 gmin w całym kraju, a zakończenie przedsięwzięcia pozwoli na stopniowe odnowienie pełnej oferty węgla w sprzedaży przez internet: w e-sklepie PGG S.A. ponownie pojawią się pozostałe sortymenty węgla luzem a także - w większej niż dotąd ilości – ekogroszki workowane.