Od 1 czerwca Biuro Obsługi Mieszkańców, Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Uprawnień Komunikacyjnych wznawia od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30 bezpośrednią obsługę klienta dla mieszkańców
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.
W pozostałych wydziałach załatwianie spraw nadal odbywa się za pośrednictwem skrzynek podawczych lub telefonicznie/e-mailowo. Załatwianie spraw, w ramach prawnych uwarunkowań, możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
Czytaj także: Od czerwca otwarte oddziały ZUS
Przy wejściu do budynków Urzędu Miasta Katowice wystawione są tymczasowe skrzynki podawcze, do których mieszkańcy mogą składać dokumenty lub informacje dotyczące prowadzonej przez Urząd sprawy.
Foto: UM Katowice