Trzy wydziały Urzędu Miasta Katowice rozpoczynają obsługę bezpośrednią

Csm katowice lato 2018 foto radoslaw kazmierczak 93 8420fa8757

Redakcja

30 maja, 2020

Od 1 czerwca Biuro Obsługi Mieszkańców, Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Uprawnień Komunikacyjnych wznawia od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30 bezpośrednią obsługę klienta dla mieszkańców

Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.

W pozostałych wydziałach załatwianie spraw nadal odbywa się za pośrednictwem skrzynek podawczych lub telefonicznie/e-mailowo. Załatwianie spraw, w ramach prawnych uwarunkowań, możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 

Czytaj także: Od czerwca otwarte oddziały ZUS

 

 

Przy wejściu do budynków Urzędu Miasta Katowice wystawione są tymczasowe skrzynki podawcze, do których mieszkańcy mogą składać dokumenty lub informacje dotyczące prowadzonej przez Urząd sprawy.

Foto: UM Katowice

Poprzedni artykuł

Następny artykuł

13 o

katowice

Wspaniałe powietrze!

PM10: 2.1µg/m3 PM2.5: 1.8µg/m3