Katowice
Będzin
Bieruń
Bobrowniki
Bojszowy
Bytom
Chełm Śląski
Chorzów
Czeladź
Dąbrowa Górnicza
Gierałtowice
Gliwice
Imielin
Katowice
Knurów
Kobiór
Lędziny
Łaziska Górne
Mierzęcice
Mikołów
Mysłowice
Ożarowice
Piekary Śląskie
Pilchowice
Psary
Pyskowice
Radzionków
Ruda Śląska
Rudziniec
Siemianowice Śląskie
Siewierz
Sławków
Sosnowiec
Sośnicowice
Świerklaniec
Świętochłowice
Tarnowskie Góry
Tychy
Wojkowice
Wyry
Zabrze
Zbrosławice
11 °C
AAA

Poczta Polska inwestuje w rynek paczek

Wiadomości
foto: media.poczta-polska.pl
Do końca czerwca tego roku liczba punktów odbioru paczek z zakupami online przekroczy 15 tys. - zapowiedział wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony. Jak dodał, umożliwi to mieszkańcom szczególnie mniejszych miejscowości, dogodny odbiór przesyłek.

Poczta Polska poinformowała w sobotnim komunikacie, że nawiązała współpracę z Eurocash.

Klienci zyskali dzięki temu możliwość odbiorów swoich zamówień online w sieci kolejnych 450 sklepów ABC, Lewiatan i Delikatesy Centrum. Dzięki temu Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru do 14 tysięcy

czytamy.

Spółka tłumaczy, że współpraca z grupą Eurocash pozwoli na "rozpowszechnienie formy odbierania przesyłek w sieci".

Rozwój sieci punktów odbioru przesyłek realizuje strategię Poczty Polskiej na rynku przesyłek kurierskich

mówił, cytowany w komunikacie, wiceprezes spółki Andrzej Bodziony.

Jak wskazuje, zwiększenie zasięgu punktów odbioru wskutek pozyskiwania kolejnych partnerów to wymierny efekt działań spółki.

Dzięki porozumieniu z kolejnym partnerem biznesowym, jakim jest Eurocash, Poczta Polska daje klientom zamieszkującym szczególnie mniejsze miejscowości, możliwość dogodnego odbioru paczek z zakupami online. Do końca czerwca tego roku liczba punktów przekroczy 15 tysięcy

powiedział Bodziony.

Spółka zaznacza, że rozwój współpracy z kluczowymi partnerami sektora eCommerce "to jedno z kluczowych działań podejmowanych przez Pocztę Polską w działalności biznesowej, której celem jest wzrost udziału spółki w rynku kurierskim".

Zgodnie ze strategią spółki na lata 2021–2023 Poczta Polska stawia na rozwój sieci punktów odbioru. Ich liczba wzrośnie do 2022 roku do 20 000 punktów. Jeszcze w tym roku operator uruchomi 500 automatów do odbioru i nadawania przesyłek, a w przyszłym roku klienci będą mogli korzystać już z 2 000 takich urządzeń.

Poczta Polska jest największym operatorem na rodzimym rynku – zatrudnia blisko 80 tys. pracowników, jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych. (PAP)


Komentarze