Katowice
Będzin
Bieruń
Bobrowniki
Bojszowy
Bytom
Chełm Śląski
Chorzów
Czeladź
Dąbrowa Górnicza
Gierałtowice
Gliwice
Imielin
Katowice
Knurów
Kobiór
Lędziny
Łaziska Górne
Mierzęcice
Mikołów
Mysłowice
Ożarowice
Piekary Śląskie
Pilchowice
Psary
Pyskowice
Radzionków
Ruda Śląska
Rudziniec
Siemianowice Śląskie
Siewierz
Sławków
Sosnowiec
Sośnicowice
Świerklaniec
Świętochłowice
Tarnowskie Góry
Tychy
Wojkowice
Wyry
Zabrze
Zbrosławice
0 °C
AAA

NFZ: będzie przerwa w działaniu Telefonicznej Informacji Pacjenta

Wiadomości
TAGINFZ
W nocy z piątku na sobotę od godziny 1.00 do 5.00 niedostępne będą wszystkie kanały kontaktu z Telefoniczną Informacją Pacjenta (TIP), zarówno połączenia, e-maile, jak i czat – podał w piątek NFZ.

Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował, że w tym czasie będą prowadzone prace serwisowe TIP i przeprosił za niedogodności.

Zwykle pod numerem 800-190-590 przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) informują m.in. o tym, jak postępować w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. Numer dla osób dzwoniących z zagranicy to (+48) 22-125-66-00.

Można tam uzyskać także informację m.in. o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej czy o najbliższym szpitalnym oddziale ratunkowym i aptece, w której można wykupić lek. Konsultant TIP poinformuje też np. o najkrótszym terminie wizyty do lekarza specjalisty.

Osoby chcące uzyskać pomoc online mogą to robić za pomocą czatu tekstowego z konsultantem TIP. Można również napisać e-mail w swojej sprawie na adres tip@nfz.gov.pl.

W godzinach 8.00-16.00 w dni robocze można korzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego. (PAP)


Komentarze