NFZ: będzie przerwa w działaniu Telefonicznej Informacji Pacjenta

36176135 34956752 1

Redakcja

4 grudnia 2020

W nocy z piątku na sobotę od godziny 1.00 do 5.00 niedostępne będą wszystkie kanały kontaktu z Telefoniczną Informacją Pacjenta (TIP), zarówno połączenia, e-maile, jak i czat – podał w piątek NFZ.

Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował, że w tym czasie będą prowadzone prace serwisowe TIP i przeprosił za niedogodności.

Zwykle pod numerem 800-190-590 przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) informują m.in. o tym, jak postępować w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. Numer dla osób dzwoniących z zagranicy to (+48) 22-125-66-00.

Można tam uzyskać także informację m.in. o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej czy o najbliższym szpitalnym oddziale ratunkowym i aptece, w której można wykupić lek. Konsultant TIP poinformuje też np. o najkrótszym terminie wizyty do lekarza specjalisty.

Osoby chcące uzyskać pomoc online mogą to robić za pomocą czatu tekstowego z konsultantem TIP. Można również napisać e-mail w swojej sprawie na adres tip@nfz.gov.pl.

W godzinach 8.00-16.00 w dni robocze można korzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego. (PAP)

Poprzedni artykuł

Następny artykuł

3 o

katowice

Wspaniałe powietrze!

PM10: 16.0µg/m3 PM2.5: 14.0µg/m3