Katowice
Będzin
Bieruń
Bobrowniki
Bojszowy
Bytom
Chełm Śląski
Chorzów
Czeladź
Dąbrowa Górnicza
Gierałtowice
Gliwice
Imielin
Katowice
Knurów
Kobiór
Lędziny
Łaziska Górne
Mierzęcice
Mikołów
Mysłowice
Ożarowice
Piekary Śląskie
Pilchowice
Psary
Pyskowice
Radzionków
Ruda Śląska
Rudziniec
Siemianowice Śląskie
Siewierz
Sławków
Sosnowiec
Sośnicowice
Świerklaniec
Świętochłowice
Tarnowskie Góry
Tychy
Wojkowice
Wyry
Zabrze
Zbrosławice
16 °C
AAA

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Raciborzu wystartował

Wiadomości
TAGIIKEA
Dobra wiadomość dla mieszkańców Raciborza i okolic. Od poniedziałku, 2 sierpnia 2021 roku, robiąc zakupy online lub przez telefon w ramach usługi „Zamów i odbierz” mogą oni zamówić cały asortyment dostępny na stronie IKEA.pl i wskazać, jako miejsce jego odbioru, Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Raciborzu. To już dziewiąte miasto w woj. śląskim, w którym popularna marka wprowadziła to rozwiązanie.

Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Raciborzu mieści się przy ul. Podwale 22. Samochód IKEA - ze złożonymi przez klientów zamówieniami online - będzie zatrzymywał się na parkingu przy markecie Kaufland w poniedziałki, środy oraz piątki pomiędzy godz. 16.00 a 19.00, a także w niedziele handlowe od godz. 9.00 do 12.00.

- Robiąc zakupy za pośrednictwem strony IKEA.pl, Aplikacji mobilnej IKEA lub przez telefon w ramach usługi „Zamów i odbierz” można zamówić cały asortyment dostępny na stronie IKEA.pl. Niezależnie od wielkości zamówienia, koszt usługi jest stały i wynosi 29 zł. To dobra, bo bliższa i szybsza, alternatywa dla zakupów w sklepie IKEA w Katowicach. Mamy nadzieję, że Mobilny Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Raciborzu to propozycja, która - podobnie jak w innych miastach -  spotkać się z pozytywną reakcją ze strony naszych gości - mówi Monika Kosakiewicz-Komasara, kierownik ds. lokalnego marketingu IKEA w Katowicach.

Pandemia COVID-19, kiedy zdecydowanie więcej czasu spędzaliśmy w domu, pokazała, że wygodny i łatwy dostęp do oferowanych usług jest niezwykle istotny. Wśród dostępnych produktów są m.in. ulubiony przez klientów fotel STRANDMON wraz z podnóżkiem, szafy i inne elementy system przechowywania PLATSA, regał KALLAX, komoda MALM. Nie brakuje w końcu produktów, które pomagają lepiej dbać o środowisko, a także powstały z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu. Przykładem jest seria HÅLLBAR, która wesprze sortowanie różnych materiałów do różnych pojemników w każdym domu.

- Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z wielokanałowej sprzedaży: kupuję przez Internet, a odbiera w sklepie czy w dedykowanym punkcie odbioru. Zwiększa się również znaczenie usług zdalnych i doradztwa na odległość (jak zdalne planowanie kuchni czy szaf). Jest to nie tylko wygodne rozwiązanie, ale i oszczędność czasu. Mieszkańcy woj. śląskiego są jednymi z tych, którzy korzystają z tych możliwości najchętniej w Polsce - zauważa Monika Kosakiewicz-Komasara.

W województwie śląskim działa łącznie 9 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi). Oprócz Raciborza są one zlokalizowane w Katowicach, Częstochowie, Gliwicach, Bielsku-Białej, Rybniku, Tarnowskich Górach, Tychach i Jastrzębiu-Zdroju.

Towar zamówiony na IKEA.pl oraz w Aplikacji mobilnej IKEA można odebrać nie tylko w Punktach Odbioru Zamówień IKEA, lecz także m.in. w sklepie IKEA, w Paczkomacie InPost, w Punkcie GLS. Istnieje także możliwość zamówienia produktów bezpośrednio do domu.

W czasie pandemii nasze domy stały się miejscem wielofunkcyjnym, w którym spędzamy wiele czasu. Dostosowujemy  nasze mieszkania do nowej rzeczywistości, a przez to coraz lepiej zdajemy sobie sprawę, co w nich działa dobrze, co potrzebuje zmiany czy nowej funkcji. IKEA ma jasno sprecyzowany cel, jakim jest zapewnienie wielu ludziom lepszego codziennego życia. Ta wizja i wartości nigdy wcześniej nie były tak ważne, jak w czasie, gdy wiele osób pozostawało w swoich domach. Praca, nauka, bycie razem, zabawa z dziećmi, gotowanie i jedzenie, spanie... wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywały się tam, gdzie mieszkamy. Lepsze życie zaczyna się właśnie w naszym domu!

Wszystkie działania IKEA prowadzone są zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju People & Planet Positive. Celem strategii jest stanie się biznesem w pełni cyrkularnym, neutralnym klimatycznie, jeszcze bardziej włączającym i dbającym o równe i sprawiedliwe traktowanie. Jednym z kluczowych obszarów działania IKEA w Polsce jest także wspieranie lokalnych społeczności.


Komentarze