Burmistrz Czeladzi w ścisłej czołówce rankingu najbardziej wpływowych samorządowców w internecie

Burmistrz w pracy

Redakcja

20 stycznia 2022

Burmistrz Zbigniew Szaleniec znalazł się w ścisłej czołówce rankingu najbardziej wpływowych samorządowców w internecie w 2021 roku.

Ukazał się ranking najbardziej wpływowych samorządowców w internecie w 2021 roku. W rankingu burmistrzów bardzo wysoko oceniono włodarza Czeladzi Zbigniewa Szaleńca.

Biorąc pod uwagę aktywność i interakcje profil Zbigniewa Szaleńca na Facebooku uplasował się na czwartym miejscu. 

Profile burmistrzów polskich miast są bardzo często najważniejszym źródłem informacji dot. społecznego życia miasta dla mieszkańców. Odbiorcy cenią aktywne, interakcyjnie prowadzone profile 

podkreślają autorzy rankingu.

Z analizy wynika, że minimum publikacyjne dobrze zarządzanego profilu burmistrza miasta to około 500 postów rocznie, czyli około 1,37 publikacji dziennie.

Na profilu burmistrza Zbigniewa Szaleńca w 2021 roku ukazało się ponad 470 postów, a suma fanów na koniec roku wyniosła 8162.

Tego typu rankingi pokazują, że mocno docenia się umiejętność kontaktowania się włodarza miasta ze swoimi mieszkańcami. Cieszę się więc z tego sukcesu, którego autorami są także nasi mieszkańcy, ponieważ na rankingową ocenę wpływa także facebookowa interakcja z mieszkańcami. Tak więc na ten sukces zapracowali także Ci mieszkańcy, którzy komentują, lajkują i obserwują publikowane przeze mnie posty

mówi burmistrz Zbigniew Szaleniec.

Korzystając z tej wyjątkowej okazji serdecznie dziękuję wszystkim, którzy z mojego profilu pozyskują informacje, oceniają je i komentują. Ten nasz wspólny sukces zachęca mnie do tego, by ten intensywny i ważny kontakt z Państwem nadal w mediach społecznościowych utrzymywać

dodaje.

Najaktywniejszym burmistrzem w Polsce w social mediach okazał się Tomasz Szczerba, burmistrz Wojkowic.

Panie burmistrzu Tomaszu, Zagłębie znów górą! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie

przekazał zbigniew szaleniec. 

Raport zbudowano na bazie analizy 142 profili Facebook burmistrzów miast członkowskich Związku Miast Polskich. Analiza przeprowadzana była narzędziami własnymi Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych oraz poddana weryfikacji i ocenie indywidualnej ekspertów IBIMS w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.

 

Źródło: UM Czeladź

Aktywnosc news

Poprzedni artykuł

Następny artykuł

6 o

katowice

Cóż... Bywało lepiej.

PM10: 20.0µg/m3 PM2.5: 16.6µg/m3