Katowice
Będzin
Bieruń
Bobrowniki
Bojszowy
Bytom
Chełm Śląski
Chorzów
Czeladź
Dąbrowa Górnicza
Gierałtowice
Gliwice
Imielin
Katowice
Knurów
Kobiór
Lędziny
Łaziska Górne
Mierzęcice
Mikołów
Mysłowice
Ożarowice
Piekary Śląskie
Pilchowice
Psary
Pyskowice
Radzionków
Ruda Śląska
Rudziniec
Siemianowice Śląskie
Siewierz
Sławków
Sosnowiec
Sośnicowice
Świerklaniec
Świętochłowice
Tarnowskie Góry
Tychy
Wojkowice
Wyry
Zabrze
Zbrosławice
13 °C
AAA

Wzrost zainteresowania ekogroszkiem przed sezonem grzewczym

#EkoSilesia
Polska Grupa Górnicza, która w kolejnych latach chce zwielokrotnić produkcję paczkowanego ekogroszku, rozpoczęła kampanię zachęcającą do korzystania z tego paliwa. Z danych PGG wynika, że w ostatnim czasie, u progu sezonu grzewczego, ruch w sklepie internetowym z ekogroszkiem wzrósł kilkakrotnie.

Ekogroszek wciąż należy do produktów najchętniej kupowanych przez indywidualnych odbiorców do ogrzewania domów. Wiosną tego roku największy krajowy producent węgla uruchomił nową odsłonę firmowego sklepu internetowego, gdzie oferowane jest to paliwo, promowane obecnie w ramach ogólnopolskiej kampanii.

Celem kampanii jest osiągnięcie wzrostu świadomości marki i ilości zamówień na ekogroszek w e-sklepie PGG. Już pierwsze dni kampanii wygenerowały średnio 4,5 tys. odsłon dziennie, podczas gdy wcześniej e-sklep notował od pół tysiąca do tysiąca odsłon na dobę

powiedział we wtorek PAP rzecznik PGG Tomasz Głogowski.

PGG uruchomiła kampanię paczkowanego paliwa opałowego dla odbiorców indywidualnych "Karlik" przed jesiennym szczytem największego popytu na paliwa do ogrzewania domów. Ekogroszek jest przeznaczony zwłaszcza do kotłów 5. klasy lub kotłów typu ecodesign. Jego wysoka wartość opałowa pozwala na rzadsze uzupełnianie paleniska, a niska zawartość zanieczyszczeń i wilgoci ogranicza emisję gazów i pyłów.

Stawiając na wzrost sprzedaży przez internet, wiosną spółka postanowiła zmodernizować swój e-sklep, jednocześnie zwiększając moce produkcyjne i logistyczne w Zakładzie Produkcji Ekopaliwa w Woli k. Pszczyny, gdzie w miejsce dotychczasowej, niskowydajnej linii do workowania (do 150 ton dobę) powstaje nowa instalacja o dobowej wydajności do 600 ton.

Nowa wersja e-sklepu PGG - jak zapewniają jej twórcy - nie tylko odznacza się sposobem prezentacji produktów i ułatwia realizację zakupów, ale też zwiększa bezpieczeństwo zawieranych w sieci transakcji. Przez internet można zamówić węgiel z odbiorem osobistym w Woli lub z dostawą kurierem na wskazany adres w całej Polsce.

Według informacji z początków tego roku, w najbliższych latach PGG chce czterokrotnie zwiększyć produkcję ekogroszków pakowanych w worki. Tylko w tym roku PGG ma wyprodukować ok. 1,2 mln ton ekogroszków - ponad dwukrotnie więcej niż w latach ubiegłych. (PAP)


Komentarze