2 mln złotych na promocję Chorzowa poprzez sport. Na taką kwotę liczył klub z ul. Cichej. Otrzyma tylko 300 tysięcy i to za promocję miasta w internecie - donosi Chorzowski.pl.
Urząd Miasta w Chorzowie ogłosił przetarg dotyczący „Promocji Miasta Chorzów w Internecie przez klub znajdujący się w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn”. Do przetargu przystąpił jedynie Ruch Chorzów. Nikt inny nie spełniał głównego warunku przetargowego.
Umowa pomiędzy miastem a klubem z ul. Cichej ma być podpisana w ciągu najbliższych kilku dni. Wartość zamówienia to 300 tys. złotych, a czas na jego realizację to koniec lipca - czytamy na portalu Chorzowski.pl.
Baner reklamowy miasta na stronie głównej klubu, wysłanie 10 newsletterów, logo miasta w klubowej aplikacji mobilnej czy realizacją12 filmów, w których klub umieści logo miasta. - to min. wymogi wynikające z konkursu przetargowego.
W zamówieniu mowa jest także o umieszczeniu postów w mediach społecznościowych, których treść będzie uzgadniana z miastem.
Wcześniej ogłoszono przetarg na promocję miasta poprzez sport, którego wartość wynosić miała 2 mln złotych. Jednak w związku z pandemią koronawirusa i przerwaniem piłkarskich rozgrywek niemożliwe byłoby zrealizowanie takiego zamówienie.
Kolejny przetarg ogłoszony będzie jesienią, wtedy może opiewać na wyższą kwotę.
Foto: ruchchorzow.com.pl